- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid
- Klantenservice
- Betaalmethoden
- Verzenden & bezorgen
- Retourneren
- Sitemap
Klachten
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Snel zelf regelen in je account?
Volg je bestelling, bekijk facturen of retourneer een artikel.
Voor alle andere vragen
Bel ons
Ma. t/m Vr. bereikbaar tot 17:00
Social media
Volg jij ons al?
De Netwerker v.o.f.
h.o.d.n. Oordopjesonline.nl
Hobbemastraat 5
5143 GT Waalwijk
(geen fysieke winkel)
BTW nummer NL855979306.B01
K.v.K 65099109
NL855979306.B01
65099109